Samma men ändå inte....

Jag har kommit fram till att vissa saker gillar jag, men ändå inte...

Några exempel:
1. Jag gillar verkligen majskolv. Det jag däremot inte gillar är  majsbitar ja alltså avskalad majs eller vad man kallar det.

2.Marabou chokladkakor. Jag gillar inte så mycket 100 grams kakorna, däremot älskar jag 200 gram för då är det så stora rutor så hela munnen blir fylld av choklad.

3.Philadelphia ost. Jag älskar färskost på kex ! Däremot kan jag absolut inte äta chessecake, jag vill spy när jag tänker på att den är gjord på uppblandad Philadelphia ost. 
Ost+tårta funkar inte i min värld

4. Jag äter ju inte kött av den enkla anledningen att jag tycker mycket om grönsaker. Frysta grönsaker däremot, och då menar jag verkligen alla typer av wokgrönsaker eller andra frysta grönsaksblandningar fullständigt hatar jag....

5.Slutligen Mc Donalds Latte.... Jag är i stort sett beroende av Mc Donalds mellan Latte.
Har provat att ta en stor några gånger...
ICKE, smakar rävgift !! På tok för stark för min smak

Jag vet inte om det här har med min smått autistiska sida att göra.Det kanske är så enkelt att det jag åt först är det jag tycker om..... eller också är det bara så att vissa saker fast dom är samma så är dom ändå olika....

Jag tror att det lutar åt det senare....

Kommentarer
Postat av: a-s

jaoch sen är det ju lika bra att hålla fast vid det som funkar;) när du inte har samma tillgång till förste provsmakare...:)

2009-04-15 @ 08:30:04
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0