Full eller ? OK !?

Okej kanske bör erkänna att anledningen till att det tog en väldans tid att komma till Stockholm (om man förbiser att vi fick åka mjölkbussen) var att jag råkade ställa mig víd fel busshållplats. Jag stod nämligen vid fel sida gatan..
rätt mystiskt men som dom säger på triss.... plötsligt händer det....
Hur som haver så fick jag lift med en busschaufför i en liten personbil till bussstationen så jag hann men lilla bussen som skulle ta mig till tåget....

okej jag må vara full för tillfället men ibland måste man ta sitt ansvar och förklara....

Kommentarer
Postat av: Bright

Du gav väl chauffören en kram som tack?...;)

2009-01-18 @ 11:24:22
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: Ellie

Hahaha självklart... ; )

2009-01-18 @ 13:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0