Välkommen tillbaka

Packa packa liten macka.

Nja nån macka lär jag väl kanske inte packa med mig, däremot så lite kläder som möjligt men ändå så pass mycket att jag inte behöver känna mig stressad över att jag inte ska ha tillräckligt med kläder på mig för att kunna känna mig flexibel beroende på vad jag ska göra nere i storstan....

Det bästa av allt är i alla fall att syrran ska komma till tågstationen i Gävle och överlämna min plånbok.
Äntligen kan jag gå på en helt normal bankomat och ta ut pengar... herregud jag kommer ju till och med kunna handla med kortet på butiken!
Skit i packningen, jag kan ju handla nytt....
Åh älskade plånbok välkommen hem !

NU ska man ju kanke inte ropa hej, ett tu tre så hinner vi inte mötas mellan tågen..... Då blir det en väldigt sparsam Stockholmshelg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0