Datorjävel....

Då mitt gamla modem var helt hysteriskt värdelöst fick jag ett nytt fint trådlöst.
Toppen att kunna surfa trådlöst för då kan jag ju ligga i sängen på kvällarna och titta på trevliga serier.

Började surfa lite lätt med sladden i, gick alla tiders.... men sen drog jag ur sladden och sen.... sen började helvetet.....

Jag kan inte ens förklara alla felmeddelanden och grejer som dök upp som jag försökte dona med efter bästa förmåga,  vips vaps så hade jag lyckats trolla bort ett helt nätverk....

Detta i sin tur ledde till att jag inte hade uppkoppling ens med sladd.....

Gick till jobbet sur som ättika och började snacka data med datakillarna......

Men Ellie du slog väl inte ihop 2 nätverk, men herregud varför ändrade du blalblabla i brandväggen, DNS server blabla... och så fortsatte dialogen...

MEN HJÄLP MIG !!!!

Imorgon måste jag tydligen ta med mig datorn till jobbet för dom fattar inte hur jag har burit mig åt...

Herregud jag försökte ju bara kunna ligga i sängen och surfa.... är det för mycket begärt ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0