Grrrrråååååtttttt

Grått grått grått....

Trots att jag har:

1. Tvättat rent alla sängkläder och köpt helt nya kuddar
2. Besökt IKEA och köpt en fåtölj jag velat ha med 600 kronors rabatt
3. Varit på 30 års fest med en fantastisk utsikt
4. Är ledig hela påsken
5. Har käkat min favoriträtt till middag
6. Solen har helt plötsligt från ingestans kommit fram och jag hör fågelkvitter


Listan kan fortsätta, men det hjälps inte... Livet känns bara så jävla grått.... Egentligen har absolut inget förändrats, sånär som färgen.....

Jag hatar grått !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ingen fara Ellie. Efter regn kommer solsken som man brukar säga.:-) Faen här på beverly hills så har vi ett jävla oväder iblan men att i slutändan så är det ändå alltid sol:-) Sol i hjärtat över hur bra man har det.!

Kram

2009-03-30 @ 18:27:46
Postat av: a-s

Gå på ett kooperativmöte kommer allt vara i sprakande eldrött det kan jaglova!:)

2009-03-30 @ 21:22:12
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/
Postat av: Farbror Frej

Ryck upp sej nu, flickebarnet. Grått matchar bättre än man kan tro. Tillsätt några fina färger från din pamflett av känslor. Sen dansar din tillvaro finsk tango än en gång (du kanske inte visste det, men det är det den gör ibland). Imorgon: Grå tisdag!

2009-03-30 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0