Mailkonversation...

Min kollega har åkt till stockholm över dagen, jag hade dock ingen aning om det och vill ha hjälp med en sak. Mailade...

Ellie: Vart är du ?

Kollega: stockholm

Ellie: aha

Kollega: saknar ni mig =)

Ellie: Ja absolut, vi har haft ett litet krismöte/minnesstund nu på eftermiddan eftersom du har varit borta så himla länge......där pratade vi om alla roliga saker du sagt/gjort genom åren..... Kalle hade även med sig lite diabilder på dig och honom under er första tid här på företaget... väldigt gripande faktiskt...... Kerstin fällde till och med en tår av saknad....

Kollegan: du är rolig du =)

Ibland tycker jag själv att jag är hysteriskt roligt.... kollegorna verkar tycka sådär.... Jag menar "du är rolig du" känns ju aningen blasé han verkade ju inte direkt skrattat ihjäl sig när han läste mailet... men det gjorde jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0