Reclaim the parkinglot

Vi fick ju för några månader sen en parkeringsplats i garaget. Denna har jag dock knappt nyttjat. Nu när det inte är någon snö är det ju liksom bekvämare att att parkera direkt på gatan...

För någon vecka sen kom jag dock på att vi skulle typ ställa av bilen under sommaren för att bli lite mer motionäriga. Döm då av min förvåning när jag inser att nån annan jäkel står på min garageplats. Tydligen hade den bilen stått där i flera månader.

Igår gick jag dock till motattack "reclaim the parkinglot".
Fort som faan när jag såg att det inte stod nån bil på min plats, körde jag dit min lilla pärla och nu ska den där få stå. Grejen är att egentligen skulle jag vilja använda bilen i eftermiddag, men det blir ju inget av nu när jag måste försöka vakta min egna parkeringsplats !


Kommentarer
Postat av: a-s

ja, gå du till alla picknickar, bröllop, och stranddagar..... och annat roligt som händer under sommaren;) fast å andra sidan kanske du inte har tid att hänga på när du ändå ska vakta parkeringsplatsen....;)

2009-05-27 @ 13:57:19
Postat av: patrik

Hahaha... Om inte annat så kan du väll bidra med en arg lapp, med en förhoppning av att du får en finfin plats i en kommande bok utav arga lappar!!:-)

2009-05-31 @ 10:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0