Tandis - I`m baaaack

I vanlig ordning när förändringens vindar blåser biter jag sönder en tand.
Slår aldrig fel !

I vanlig ordning när jag pajjar en tand är jag så gott som pank eller har andra saker jag också vill göra

Tjejresa till Stockholm över helgen vs tandläkarbesök imorgon bitti...

Hmm tandrackarn får nog i godan ro vänta till den 25:e. Såååå ont har jag inte och som en vis man en gång sa det finns ju inget som inte lite alkohol kan bota.
Så nu ska här användas de sista slantarna till att drinka bort tandvärk !

Kommentarer
Postat av: anna

hehe själv lyckades ja tappa bort mitt månadskort idag, lagom tills besöket imorrn, hade liksom knappt några pengar kvar INNAN ja slarvade bort kortet...

2009-09-17 @ 00:00:52
URL: http://www.metrobloggen.se/blogginout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0