Who is that person you call I ?

Känns lite som att jag är tillbaka från det döda.
Ja i alla fall mentalt.
Inser nu vikten av sömn !
När man i nästan en vecka endast kunnat sova 1.5 timmar i stöten, är det svårt att veta om man verkligen passerat 30 års åldern, kände mig faktiskt mer som att jag var runt 5.... Grät när jag såg kära människor på tv, grät när folk ringde och jag inte kunde svara, grät när jag tittade på winston som så snällt ville ligga nära men fick flytta sig var 5:e minut för att jag hostade ihjäl mig.
Feber och katastrofhosta i 5 dar var i alla fall mer än jag klarade upp på egen hand. Så idag fick jag lov att ta mig till sjukhus för hjälp.
Det var lika bra det för hade jag väntat hade det tydligen kunnat utvecklats till lunginflamation.

Hela jag är tydligen en enda stor infektion

så nu vet jag det...


Kommentarer
Postat av: a-s

Jag skulle nog säga ...egocrack.... Kärlek tilldej!

2010-08-22 @ 21:54:24
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0