I´m Electric

Jag antar att det är vintern som gör det, men jag är så otroligt statisk !

Det blixtrar nästan om mig numera.

På min arbetsplats verkar jag särskilt elektrisk för där kan jag inte ta i dörrhandtagen utan att bemötas av en redig stöt.

Det knäppa är att jag hinner oftast glömma bort att jag får en stöt när jag tar i handtagen..... så  jag får nästan hjärtfel varenda gång jag ska gå nånstans här på kontoret.

Jag tycker att det skulle vara mycket roligare om jag var statisk på det sättet man blir när man gnuggar huvudet med en ballong.
Shit vad det skulle vara kul att gå runt på kontoret med håret åt alla håll !

Det skulle ju bli som en gratis volympermanent för mitt annars så platta hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0