Ångkokarn...

I förrgår kom jag på att jag skulle tvätta min matta.
Jag har stört mig på en liten fläck under ett tag så nu bestämde jag mig för att göra slag i saken. Grejen är att mattan är rätt så stor, eller ja väldigt stor....
Släpade in skiten i duschen och började så gott det gick att skrubba.
Problemet var bara att efter mattan blivit blöt så vägde den ju typ 200 kilo vilket gjorde att jag inte orkade lyfta runt den sen dök även tanken upp på hur fasen jag skulle torka skiten...

Igår bygde jag därför en smart hänganordning i mitt blivande kreativitetsrum.

Jäklar vad det blev fuktigt ! Rutorna immade igen totalt och när man gick in i rummet var luftfuktigheten ungefär lika hög som i Amazonas djungeln...
Snabbt upp med en sisådär 100 värmeljus, herregud vilken pärs jag har ju fått gått eldvakt hela natten.

Pratade med M om mitt dilemma hennes svar var: Men Ellie varför tog du inte bara en trasa och tvättade bort själva fläcken...

Ja så skulle man ju också ha kunna göra.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Hahaha. Jag kan inte påstå att jag blir förvånad. En viss portion av osannolikhet är ditt signum.

2010-01-13 @ 15:54:48
Postat av: Bright

haha..:) så klart Ellie!

2010-01-13 @ 23:02:01
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHA!!!

2010-01-13 @ 23:03:19
URL: http://annawashere.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0