Så snabbt saker kan förändras...

Min syrra är i Dubai, jag har fått de mest retsamma sms med bilder på solnedgångar och champange... Självklart unnar jag min syster en fantastisk semester även om jag mer än gärna skulle byta plats och lämna KallSverige...
Idag hade jag också fått ett sms, tog förgivet att det skulle vara nån härlig sandstrand... men jag fick nått ännu finare...

Jag vill bara skriva o säga (istället för att ringa i riska att bli rörd och börja gråta...)att jag är oerhört glad att jag har dig som syster och vän! Du hjälper mig ofta med bra resonemang och att se till det viktiga i livet. Tack för att du finns och jag hoppas att jag på något sätt kan ge/ger dig lika mycket som du ger mig. Jag älskar dig min syster kram Bea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0