Det gör så ont

Ser honom på avstånd, killen med stans finaste näsa. Lite väderbiten och rufsig i håret så där som han blir när han varit på fisketur.

Min kille

Vi går på cafe och beställer macka samma macka som så många gånger förut.

-Ellie jag vill gå vidare med mitt liv nu.

Hjärtat stannar, jag kan inte andas sen kommer tårarna

Jag kan inte fråga varför, jag vet varför... han har väntat klart nu 
jag kan inte skrika stanna, för han vill inte stanna

Jag kan bara sitta med ett stort hål i hjärtat och undra vad det var jag sökte utanför vårt, vad var det som skulle vara så jävla perfekt här utanför vårt ?

Känner mig helt tom

Går tillbaka till jobbet, vill spy

Tar en 2 timmars promenad med hunden medan tårarna rinner och dom vill aldrig ta slut

Går upp till mina föräldrar lägger mig på deras hallmatta och gråter som ett otröstligt barn, men tårarna tar inte slut

Det gör så ont !

Sorgen över att ha kastat bort nått som varit så fint i min ständiga strävan mot nått jag inte ens vet vad det är, gör så jävla ont !

Paniken över att jag inte kan förändra det som varit inte göra nått ogjort sköljer över mig med jämna mellanrum och jag kan inte andas.

 hur ska man kunna andas utan ett hjärta ?

Kommentarer
Postat av: anna

åh ellie, jag blir helt tårögd när jag läser hur det känns. jävla skit, varför ska det vara så jävla knepigt ibland!?

som tur är kan man andas utan hjärta, även om det inte känns så. man måste ju helt enkelt.

kram

2010-06-29 @ 23:13:35
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: Bright

Inget är bortkastat.. Det är jävligt jobbigt när man kör ur hjulspåren. Men då finns chansen att hitta nya vägar.

Kram fina:)

2010-06-30 @ 16:56:41
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: a-s

You can not know now... Love.

2010-06-30 @ 21:15:21
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Finaste Ellie, det är svårt tufft och sorgsamt, du kommer aldrig få veta om du gjort rätt eller fel. Men ta vara på alla fina de kommer snart att blandas med nya fina minnen - efter regn kommer solsken...



1000 kramar

2010-06-30 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0