Jag trodde vi var kompisar

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Gubbarna på bilbesiktningen är inte att leka med, på dom biter aldrig varken bön eller affirmation....

Jag tyckte att det började så bra ! Jag drog ett litet skämt om varningstriangeln och dom skrattade, kände direkt att vi fick en liten connection.... detta fick dock ett abrupt slut !

Killarna öppnade huven och körde ut bilen....

-Den här läcker ju bensin !

-Va, jaha har det pågått länge eller ?

-Ja det vet ju inte vi.

-Okej vi ses sen igen då

-japp

2 minuter senare sitter jag åter i bilen, bilmeken nästa...

Faan bilprovningen jag trodde ju att vi var kompisar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0