Kunde var jag....

Roar mig själv genom att titta på tjejmilen på TV.

Jag kommer ihåg en tjej som i våras så sturskt basunerade ut hennes deltagande i denna tävling, för nu skulle det minsann ut och löpas.
 
blev inte mycket av med det....

Däremot har jag varit terroriserad under en veckas tid av killarna på jobbet.
Det mailas upplägg, starttider, tidigare års målgångar. Jag vågar knappt visa mig vid kaffemaskinen längre.


Note to self: Berätta inte saker som du inte riktigt är säker på att dom verkligen blir av
ÖVERHUVUDTAGET !

Kommentarer
Postat av: a-s

men du har sprungit många mil på insidan av dej själv.... och en sådan person hånar man inte. Hur många har dom sprungit? In real life skulle jag tro att du ligger ngr hästlängder före...å du snart är vi ikapp även på milen. Tiden har bara inte varit riktigt rätt än;) tusen kramar bästa väninna!

2010-09-09 @ 09:43:29
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0