om och om och om igen...

Jag vet inte hur jag alltid lyckas hamna i dessa sammanhang.

Fikade helt stillsamt med mina kollegor, vi diskuterade löpning (ja tjejmilen är fortfarande hotstuff bland grabbarna, eller rättare sagt min brist på tjejmil).

Diskuterade motivation, målsättning och träningsupplägg i min värld i största allmänhetmen i kollegornas värld uppenbarligen på största allvar.

Dagen avslutas med att kollegan informerar mig om att han pratat med HR avdelningen om att sponsra med lite tid för att vi ska kunna sätta ihop en grupp med målsättning att springa högakustens kvartsmara...

men hallå hjälp, jag spekulerade ju bara generellt över en kopp kaffe jag menade ju inte att nån skulle agera på nått !!!

men som kollegan sa, Ellie du måste börja våga sätta upp mål annars kommer du ju ingenstans...

okej hur är det man brukar säga, sikta mot stjärnorna så kanske du når grantopparna !

 Ja för att jag ska kunna springa en hel mil så krävs det nog att jag siktar utav bara helvete !


Kommentarer
Postat av: a-s

ja just när det gäller löpningen så får du nog smygträna utav bara helvete!!! hahaha men jag blir den förste att heja fram dej! k

2010-09-22 @ 21:10:26
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0