Fint ska re va

På väg hem från min underbara stuga insåg jag att tiden runnit iväg. Föreslår därför för Fredrik att vi svänger in och käkar på nån av stadens restauranger. Nån liten enkel sallad eller nått annat billigt och snabbt.
Studsar in på ett ställe som jag inte varit på tidigare, men jag har trott att det var en pizzeria....
Slår oss ner, får in menyn....
Inser att den billigaste rätten på menyn är en bakad potatis för det lättsamma priset av 149 kronor !!  Tittar på Fredrik, men nej han vågar inte heller gå därifrån. Vår middag i all enkelhet fick därför en nota på nästan 500 spänn och då käkade vi varsin rätt och drack  mineralvatten till....

Så nu vet jag det, det är ingen pizzeria



Kommentarer
Postat av: bright

what!?..*asg*...Vilket ställe var det? det italienska vid länsstyrelsen?..haha..vilken nitlott

2008-04-29 @ 11:24:54
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: Oscar

Hahaha, vilka fina utflykter ni verkar göra. Billigt och bra...

2008-04-29 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0