Hundköpartankar

Jag går i hundköpartankar, eller jag har ju gjort det ett bra tag men nu har det liksom konkretiserats.

Pratade med en kvinna på telefon idag som har ett jourhem för hundar från Irland. Hunden lät jättemysig  och perfekt för mig, å andra sidan så beskriver väl de flesta hundägare sina hundar som fantastiska.
 
Jag hann bara lägga på luren så drabbades jag av akut huvudvärk. I vanlig ordning så älskar jag ju att planera, fundera och framförallt fantisera. Men när jag väl ska göra slag i saken så inträffar nån form av panik. Detta leder i sin tur till huvudvärk. Jag vet inte vad det är med mig och ansvar. Det går liksom bara inte ihop, vi har aldrig klickat riktigt jag och ansvaret..... Läste i en numerologibok att människor med min siffra lider av Peter Pan syndrom, dvs att de aldrig vill växa upp..... kan ligga en viss sanning i det där.....
Hur som haver så ska vi förmodligen ta en tur till Katerineholm nu till helgen och titta på det lilla underverket.

MItt första vuxna steg på väg mot ansvaret.... huuuu jag mår nästan illa när jag tänker på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0