Nära dödenupplevelse....

-Herregud vad är det för torrt skinn som ligger där på cykelsadeln och skräpar ?
- Nämen oj, det måste vara Ellie som har svettats ihjäl ...

Ja det var faan inte långt ifrån !!

Spinning är förmodligen djävulens påfund !
Redan efter 2:a låten kände jag att jag förmodligen hade svettats ut ungefär 90 % av mitt totala vätskeinehåll. Jag började i panik fundera över exakt hur många liter vätska som eventuellt kan befinna sig i min fylliga lilla kropp. Hur snabbt kan en människa torka ut egentligen ? Kommer någon ens att märka om jag har krympt ihop till ett torrt litet russin som ligger i en pöl med svett bredvid cykeln ? Herregud jag har ju inte ens hunnit ta farväl av mina nära och kära.....
Spinningledaren verkade inte ha någon som helst förståelse för min dödskamp utan hon kom med hurtiga hejarop om tyngre motstånd och snabbare cyklande.

Jag räknar med att ha återfått vätskebalansen inom ungefär 2 veckor, fram till dess får jag nog bara acceptera att mitt ansikte fått en grisskär ton och att jag inte längre har känsel i varken ben eller fot.


Kommentarer
Postat av: Karin

härligt..hehe..=)

2008-04-22 @ 17:47:51
URL: http://litenbrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0