Stugan

Ska åka ut till mitt hur-i-helvete-kunde-jag-vara-så-dum-projekt dvs min sommarstuga. Rucklet from hell som jag tyvärr inte kan sälja för att jag älskar det....

Ungefär 1 gång per år drabbas jag av nu-tar-jag-tag-i-den-här-skiten anda och åker ut för att konstatera att det är ett sånt stort projekt att jag skulle behöva heltidsanställa 3 hantverkar och 1 trädgårdsarkitekt i typ 1 år för att få ordning på kalaset. Så när jag åker därifrån lider jag alltid av sorg och dåligt samvete kryddat med en viss ångest över mitt beslut att den där gången skriva på pappren så ansvaret för stugrackarn blev min...

Men den här gången ska jag inte nedslås.. nix pix nu ska jag med nya fräscha ögon blicka ut över mina ägor och se nya möjligheter med mitt fantastiska sommarboende !

Jajemän


Kommentarer
Postat av: Sing-La

ellie!!!!!!!!!!!
hoppas du orkar klippa gräset i stugan iaf:) lite ruckel-feeling kan väl va mysigt;)? kram anna:)

2008-04-28 @ 20:57:04
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0