To hell and back

Klev upp arla morgonstund och hoppade i bilen för att börja bege mig...

Efter x antal timmar kommer vi fram till en liten stuga mitt i skogen. Vi hinner inte mer än kliva ur bilen så säger kvinnan

- Jag har tänkt på det här med hunden och jag tror inte att den kan bo utan andra hundar den är alldelles för nervös och stressad för det. Men eftersom ni inte bodde så långt bort tänkte jag att det kunde vara kul för er att komma hit i alla fall och titta på mina hundar....

Hmmm inte bodde så långt bort... jag må bo i mellersta norrland och vara hyfsat van avstånd. Men över 50 mil enkel väg räknar jag inte riktigt som granngårds.....

Så det var det, 100 mil i bil för att titta på några hundar som jag lika gärna kunde ha glott på hemma. Det är en jävla tur att jag gillar utflykter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0