Vilken start

Traskade till jobbet i vanlig ordning, lite lagom morgonsur som jag är när jag kliver upp tidigt !
Såg att på andra sida övergångsstället stod en tjej med en brödkorg. Kände mig irriterad över att dom stod och sålde bullar vid ett övergångsställe 07.30......

Men tji fick jag, hon kom fram och sa "jag vill bara tacka dig för att du inte kör bil till jobbet och därför vill jag bjuda på en kanelbulle"

Vilken start, hon såg ut som en liten ängel den snälla flickan. Jag älskar ju människor som gör fina saker för nått dom tror på

Jag blev nästan rörd, tog kanelbullen och traskade vidare till jobbet fylld av tacksamhet. Kanelen bullen gav jag  bort (kan inte ge upp tävlingen) så jag tror att jag spred vidare min glädje.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0