Det är på jobbet man möter dom...

Dom allra roligaste.....
Jag har en arbetskamrat som är jävligt rolig och inte helt olik mig själv....
Här är ett exempel

Min arbetskamrat är på fest med en massa nya människor. Så ska hon gå runt och presentera sig lite.
Hon börjar med en kvinna som sträcker fram handen och säger
-Pia
Då repeterar min arbetskamrat:
-Pia
Då säger tjejen:
-vad kul heter vi samma sak
-Ja säger arbetskamraten lite tveksamt
Problemet är bara att min arbetskamrat heter inte Pia, men eftersom hon sa så från början så vill hon inte vara oförskämd och "ändra" sig...... 


Vi delar inte bara humorn, utan även matideér, hon är den enda jag mött förutom jag sjäv då som också måste plocka bort "navelsträngen" när man äter stekt ägg så att den inte ska fastna mellan framtänderna.... Nu har ju det här varken hänt henne eller mig, men bara tanken på det gör att man måste försöka hitta den lilla strängen och plocka bort den.

Ibland är det skönt att inte vara så ensam....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det därför du aldrig äter toppen på ett kokt ägg heller...:)



2008-08-26 @ 20:31:04
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.se
Postat av: Ellie

Hahaha ja faktiskt.....

2008-08-26 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0