Övernattning - nja tack

Apropå min eventuella stadsflykt så pratade jag med min vän Stockholmaren. Han var nämligen lite förundrad till hur jag skulle spendera min helg i storstan....

-Hur ska du komma hem då?
- Jag ska sova över, svarade jag stolt
- Jaha, (jag hör t om genom telefonen hur han flinar)
- Ja men det är inga problem längre, ser ru
- Nähä,såvitt jag vet så brukar ju inte du gilla att sova över hos folk... (skrattar)
- Faan

Okej, jag erkänner......
Jag har  väldiga svårigheter att spendera natten borta så vida jag inte bor på hotell.
Jag har egentligen bara 3 personer som jag kan sova hos där jag kan somna och sova en hel natt och sen känna mig normal på morgonen, och känner jag mig inte normal på morgonen så bryr dom sig inte.
För att jag ska kunna sova över måste jag känna mig som hemma eller alternativt vara så packad att jag i det närmsta även skulle kunna somna till på en parkbänk.

När jag har druckit så vaknar jag per automatik jävligt tidigt med hjärtklappning och då måste jag få lägga mig i en soffa och titta lite på Tv tills det har lugnat ner, sen måste jag sova en stund till och sen kan jag ta tag i dagen och hitta på nått. Sen har jag även lite annat fuffens för mig som gör att det är väldigt svårt att sova över....

Hmm det är ju alltid spännande att se sina förbätttringsområden, men å andra sidan kan man ju se mig som ett ganska säkert komer med tanke på att risken att jag skulle gå hem med nån annan och sova över är ju i stort sett obefintlig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0