Presenterna som aldrig fanns....eller....

Om mitt liv vore Sex and the city så bor min vänninna på Upper Manhattan och jag bor Downtown. Igår besökte jag Upper Manhattan.
Jag och vänninan började diskutera presenter som vi har gett bort som liksom bara försvann....

Både vänninnan och jag kan vara lite i sista minuten vad det gäller födelsedagspresenter och när vi väl har kommit på nått bra så har vi inte alltid tid att handla - detta har lett till att vi är riktigt bra på att göra hemmagjorda presentkort.

Problemet när man ger bort ett hemmagjort presentkort att då är ju inte själva presenten klar utan man måste ju liksom göra/ge bort den riktiga presenten igen.

Vi kom fram till att vi har gett bort 2 spabehandlingar, 1 banjo(som egentligen skulle ha varit en mandolin men vi skrev fel) 2 floatingupplevelser, 1 manikyr, ett antal tablettaskar och slutligen en 40-års fest/middag.
Tyvärr har ingen i verkligheten fått varken fest eller mandolin.....

Hur länge gäller egentligen hemmagjorda presentkort? 
Hur som helst så är inom kort 40-års festen en 41-års fest....men vi får väl skriva ett nytt presentkort för den....
Det är ju trots allt tanken som räknas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0