Spontant fast ändå som vanligt

I fredag blev jag bjuden ner till grannstaden på galej. Jag var fantastiskt lycklig då det enligt säkra uppgifter framåt småtimmarna erbjöds schlagerbar på galejet...
Jag och min kamrat fick lift dom 5 milen och hamnade slutligen på en annan kamrats balkong. Där satt vi med filtar och värme ljus och en jävla massa vin försökte uthärda den norrländska sensommarkvällen.
Hur som helst så blev själva galejet inställt så klockan 21,30 så får vi skjuts tillbaka till småstaden. Att åka 10 mil för att gå på förfest hör ju inte till vanligheterna....

Så helt plötsligt hade min ovanliga och glamorösa fredag kväll förvandlats till en helt vanlig fredag med lagom fylla på stans enda uterestaurang.

Det är faan ingen vits att försöka sig på nya grejer, det blir på nått sätt samma i alla fall.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0