Suprise-not

Igår var jag bjuden på en överraskningsbrunch.

Jag är ju barnsligt förtjust i överraskningar (som är för andra) och sen har jag aldrig varit på brunch så jag var på ett strålande humör. Nu var i och för sig den sk brunchen klocan 11.30 så jag tror egentligen att det var en förtäckt lunch, men det stod brunch i inbjudan.

Grejen var den att jag brukar inte umgås själv med tjejen som hade brunchen. I vanlig ordning kom jag väl aningens sent. Kliver ur bilen, hinner bara smälla igen bildörrn så ser jag tjejen som ska överraskas....

Kompis: men Ellie vad gör du här
Ellie: hmmm nä jag hade bara vägarna förbi och tänkte hälsa på....
Kompis: Säkert, jag är ju inte dum..... Har ni gjort en överaskning för mig ?

FAAAAN !!!!

Uppe i lägenheten hade folk gömt sig för att hoppa fram när hon kom, och där nere står jag och har förstört hela överaskningen.

Visste ni förresten att han som skrev låten "Loser" gjorde det till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0