Ja då var det snart dags....

Då sitter man här i sin nyinköpta klänning från indiska brevid en tänd kakelugn med syrrans ungarna iklädda sina allra vackraste prinsessklänningar och känner nån form av pirrig förväntan i en salig blandning med kärlek och nostalgi

funderar lite över att ett helt nytt år snart knackar på dörren....

2009 hmm känns som att det kommer att bli en helt fantastiskt år...
eller ja det tänker jag väl i och för sig varje år, men till detta årskifte har jag i alla fall förstått att det kommer förmodligen inte regna manna från himlen utan vill jag att nått ska hända så måste jag skapa det själv.... spännande......

Men först ska det avhandlas en 3-rätters middag i det pitoreska lilla Strömsbrohemmet, dansas dansmatta, utmana svågern i singstar och kanske eventuellt spelas något familjespel... sen ska tydligen jag göra nån form av efterrätt....bara det i sig är väldigt spännande hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0