Jag vill ha en hund

Jag tittar och jag tittar och har ju så gjort i typ 1 år, men ingen hund i sikte....
Dom få gånger jag väl har hittat en trevlig hund så har den redan blivit bokad av någon annan person.

Allt jag begär är en snäll gammal hund som bara vill hänga med. Helst en sån där som man kan se vandrar med pensionärer, en sån där som inte bryr sig så mycket om allt runtomkring utan som är glad så länge den får vara med sin ägare. Vart skaffar man en sån hund ?

Jag vet inte vad det är, men helt plötsligt har jag börjat längta efter att nån liten hårig boll (eller helst inte så jättehårig) ska dra upp mig ur sängen så tidigt att jag mår illa,  eller att nån ska tvinga ut mig i spöregnet fast jag hellre vill ligga framför TV:n och glo.

Hmm om jag inte kände mig själv bättre skulle jag nästan tro att jag längtar efter att känna mig behövd och bara kravlöst älskad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0