Sj Sj Sj det är där det händer....

Jag kom att tänka på ett väldigt roligt tillfälle när jag och vänninan var typ 16 år och skulle åka ner till Stockholm för att besöka en riksdagman som vi hade träffat på ett Eu möte på folketspark i Kramfors av alla ställen....

När vi sitter på tåget så sitter vi vid ett 4 bord.
Jag, vänninan, en nyhetsuppläsare från Aktuellt och en helt vanlig Alkis.

Alkisen är som faan på nyhetsuppläsaren och tror att hon jobbar på TV sporten och hon sitter lidelsefullt och svara gång på gång, nä jag jobbar inte med sport.

Ett tu tre byter alkisen fokus till Vänninan.

Då svarar min alldelles bästa vännina med lillgammal röst. Om ni fortsätter vara ett störande moment på denna resa så kommer jag att tillkalla konduktör

- Din jävla Pellejöns
  svarar alkisen och byter kupe

Touche kära vännina touche.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jamenvisst det är så det går till när man är 16 och oövervinnelig;)

2008-12-18 @ 19:22:32
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0