Helvetet har brutit ut

Ja då menar jag inte generellt, utan på en väldigt koncentrerad yta på Storgatan.

Jag sticker inte under stol med att det även innan var aningens rörigt, en förövrigt inte helt ovanlig situation i min bostad.

Men nu har helvetet verkligen kommit till Storgatan. Jag började med att tvätta, åka på tippen, sortera upp källarförrådet. Sen gjorde jag det klassiska..... Jag skulle omorganisera i samtliga garderober och köksskåp.....

När jag gör dessa projekt så brukar jag börja med att ta ut allt (ja alltså på samtliga ställen samtidigt), det tycker jag är jättekul.... men sen....

Herregud vilken röra, det går ju liksom inte att uppbringa energi till att ta tag i allt, det är ju tio gånger så stökigt som innan jag ens började. Tur att jag jobbar hela kvällen, för eventuellt så kanske jag kan få ny energi inför morgondagen...

Hoppas det för annars får vi nog hyra nån form av tältplats, för i lägenheten får vi nog inte plats längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0