Personlighetstest

Ja om det är nån av er som undrar vem eller hur jag är så finns det svart på vitt här....

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Undrar mest över vilka variernade talanger jag har,  har inte stött på dom än... men det kanske kommer .... jag är i och för sig en jävel på att gå och fika, det är kanske det dom menar med talang.
Vill ni göra testet kan man göra det här


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ordet "tyckt" satt bra. Drämmer väl till med ett "detsamma". / M.

2008-07-08 @ 19:00:52
Postat av: Anonym

I know, Grynet. Skojade. Tror du vet att det är ömsesidigt. Grät när jag läste inläggen om gröna ponschon (eller hur faan det nu stavas) och vår gemensamma vän Kempe. För det kan ju inte vara nån annan du menade. Hoppas jag. ;-)/M.

2008-07-08 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0