Som på beställning

Nästa helg hade jag tänkt mig att sitta i ett öltält och skråla. För att sitta i ett öltält och ha det trevligt krävs det vänner eller åtminstone andra människor som vill sitta brevid.

Det kommer att bli svårt, min läpp håller nämligen på att utveckla ett eget uppsvullet liv.

Jag hatar munsår, så fort man pratar med någon ser jag hur deras blick sitter fast på min läpp med ett väl dolt äckel. Herregud, jag kommer ju bli ensam i tältet, vem vill sitta med en uppsvullen varböld?

Folk kan ta sig till månen, man kan surfa på internet och föda barn - men bota munherpes det verkar ta mig faan omöjligt....

Om inget mirakulöst inträffar så kommer väl nästa helg sluta med ett glas vin på balkongen i all ensamhet.......


Kommentarer
Postat av: Bright

Tja lepraläpp!..jag sitter gärna brevid dig i tältet..:)

2008-07-13 @ 10:40:36
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0