Vaddå dyrt ?

Vem faan har sagt att det är dyrt att semestra ?

Har befunnit mig i ett datalöst land,eller ja det var ju i Sverige... men jag tror inte att folk använder datorer i Dalarna dom har ju så myckat annat att göra.

Ekonomisk rapport vecka 1

Måndag: I´m in heaven, hittar en skooutlet.... Köpte ett par Björn Borg skor för 200 kronor, hade kostat 600. Jag tjänade mao direkt  400 spänn 

Tisdag: Besökte Leksand sommarland, tjänade 250 spänn direkt i entren när vi smuglade in syrrans barn. Efter det hittade syrran en kiosk som reade ut Dragsters (ja små godispåsar med salta bildäck). Syrran löpte amok och köpte 30 påsar, dom sista 10 påsarna fick jag köpa för syrran skämdes. Där tjänade vi ytterliggare 180 kronor.

Onsdag:
Köpte Latte på MC Donalds för gratis kuponger, förrvirring uppstod och vi fick tillbaka våra kuponger. 44 kronor sparade

Torsdag: Spelade minigolf på hotellet, gick back 60 spänn

Fredag
: Drog till med en familjebiljett på tomteland, 110 kronor sparade.

934 kronor intjänade redan första veckan, herregud jag kommer ju bli rik på semestern.

Nu vet jag att några av er kommer tänka att det heter ju  inte tjäna pengar, man sparar ju... jag ser det inte så det verkar tråkigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0