Andras bajs är äckligt...

På mitt jobb är vi typ 300 pers, och har väl typ 10 toaletter.
Om man ska göra stora A på en "offentlig" toalett så kan man väl ta en sväng med borsten i koppen....

Jag har dock börjat misstänka att det finns nån form av allians här på jobbet som drabbar små oskyldiga liv som mig själv till exempel.
Om jag ska gå in och kissa på en toalett som är full i ränder så måste ju jag torka bort nån annans bajs (hu) för att annars kommer ju nästa person som går in tro att det är jag....
Jag har därför börjat misstänka att vissa personer bajsar ner toaletten och sen ställer dom sig bakom hörnet och väntar på att nått offer ska gå in.... sen står dom där och ler i mjugg och njuter av känslan att nån annan torkar upp deras skit.

Pervon..... men jag är er på spåren-skrattar bäst som skrattar sist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0