En olycka kommer sällan ensam

Det verkar inte turen göra heller....

2 bra saker har nämligen hänt:

1. Jag har fått tvätttid, fantastiskt äntligen slipper jag gå i handtvättade-det-luktar-inte-helt-rent-kläder
2. Jag har hittat en stuga att bygga på tomten så ligger inom en rimlig budget.
Tomten på bilden ser ju inte så spännande ut(det är ju å andra sidan inte min tomt på bilden), men ni får leva er in i lite gräsmatta, lite sjö och ett och annat träd.

 
Så nu blir det midsommarparty hos mig nästa år moahahaha (eller ja, jag lämnar inga garantier på det löftet)

Kommentarer
Postat av: Bright

Men fan äntligen ett hus..:) Härligt..:)

2008-06-25 @ 10:27:11
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: Ellie

Ja Bright, du är välkommen på en Campari juice på verandan när den är klar... : )

Kanske kan ta ett dopp också, jag ska se till att ha rena kökshanddukar.....

2008-06-26 @ 10:47:33
Postat av: Kurr

Negativ kurre som jag är blir kommentaren att du borde räkna igenom ekonomin en gång till och bygga ett personligt hus, och inte en förstorad lekstuga. Det finns billiga snickare all over och virket är inte dyrt. Bygg ur hjärtat och från nån fånig byggfirma som skapat "fyra väggar med tak".

2008-07-10 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0