Min gröne vän

Jag kommer ihåg det som igår, jag skulle fylla 25 (ja så det var ju tydligen inte igår). Jag hade sett den mest fantastiska gröna ponchon i ett skyltfönster som jag älskade vid första anblick. Tyvärr var jag i vanlig ordning pank och fågelfri så det fanns inte en möjlighet i världen för mig att köpa det fantasiska plagget i fönstret.
Jag berättade för en vän om min nyfunna kärlek och några dagar senare kommer 2 vänner på besök med ett paket.
Min poncho !
Lyckan var total, jag tror till och med att jag fällde en tår. Sen dess har vi hängt ihop jag och min gröne vän, den bästa kärleksgåvan jag någonsin fått.....
Så om ni är osäker på vad ni ska ge er partner eller vän på födelsedan köp henne en poncho så kommer ni förevigt vara älskade

Kommentarer
Postat av: Oprah

Det är fint med vänner. Fäller också tårar ibland. / Oprah

2008-06-17 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0