Kärleksblogg ?

Läste en sån himla lustig blogg av en tjej, det stod mest om hur mycket hon älskade sin kille och om mysiga saker dom gjorde osv. Sen fanns det en länk till hennes killes blogg och där stor typ samma saker.

I nått inlägg stod det typ jag är ledsen att jag var så sur imorse jag älskar ju min tjej mest av allt bla bla bla.
Sen har hon som svarat i sin blogg... Skumt har dom ingen kommunikation med hjälp av talspråk ?

Det kanske i och för sig är väldans mycket lättare att ha en relation om man bara kommunicerar i skrift... Hmm nått att tänka på inför framtiden....

Kommentarer
Postat av: Sing-La

en sån blogg ska ja ha med mig själv.

2008-05-06 @ 23:38:35
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0