Du får inte....

Hörde en låt på radion idag som jag lyssnade på med en vän över en flaska vin för några veckor sedan....

Vi satt där i tystnad och helt plötsligt hör vi denna sång.
Jag kände igen mig, han kände igen sig.
 
Jag slungas återigen tillbaka i tiden....... nattliga samtal med människor jag älskar i lätt berusat tillstånd.......
 ibland vid ett köksbord, ibland en bardisk och med jämna mellanrum på nåns balkong.

Olyckliga/lyckliga kärleksanalyser, förståelse, önskningar, drömmar, tankar och funderingar.

Jag tror att den här låten egentligen sammanfattar våra samtal eller i alla fall sammanfattar vad vi kanske önskade att vi borde ha sagt just den gången just då....

DU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0