Det flödar

Idag har jag:

1.Varit hjälpsam på jobbet
2. Lovat min morsa att hänga med till IKEA
3. Bockat av ytterliggare en grej på jobblistan (dvs att jag har väl typ 23 saker kvar denna vecka som är MÅSTE saker)
4. Ringt 3 viktiga samtal
5. Kommit ihåg en födelsedag
6. Skämtat om en puckad sak......Grejen var den att en kille på jobbet hade värsta skrapet som ringsignal, så jag sa åt honom att byta bort det där oljudet, då svarade han att det var hans barns hjärtljud... jag skämdes en liten stund, men sen gick det över....
7. Diskat all disk
8. Bakat AnnaSkippersnyttobröd

Shit vilken dag, så här mycket har jag inte hunnit med sen i början av 80-talet och då var jag typ 5....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0