Det heter faktiskt att skönhet kommer från insidan

När jag var på konferensen fick jag åter ett kvitto på mitt icke-kvinnliga-leverne. Tjejen som jag delade rum med hade 2 stora beauty boxar med sig, en med krämer och parfymer, och en med smink.
Själv hade jag med mig mitt lilla pennfack innehållandes en mascara och ett gammalt läppglans som luktar sur disktrasa, ett litet hårspänne och en konstig silvereyeliner.

Jag är helt misslyckad på att vara tjejig !

Försökte dock bättre på det idag. Köpte en mascara på Arlanda för 200 spänn....
Är inte det jävligt dyrt för en mascara?
Hur som jag är vuxen nu och då får man lägga pengar på vad man vill !
Jag tänkte som så också att eftersom jag använder mascara typ 1 gång var 10:e dag så kommer den ju att hålla förskräckligt länge, smart va !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0