Kineser och tystnad.... va ?

Vad är det med kineser ? Dom verkar vara så tysta....

Jag har gjort en vetenskaplig studie på den lokala kinakrogen.
När man är där är det tystare än på biblioteket. Man hör knappt vad servitrisen säger, inte han som äger stället heller.
 
Tyst är det dock inte när jag är på besök, mina tvångstankar inför tysta lokaler gör att jag måste skratta mitt absolut högsta, hela tiden...

Undrar om dom gillar tystnad i Kina

Å andra sidan om alla kineser som finns skulle prata samtidigt så kan det ju tänkas att ljudvallen skulle sprängas så många som dom är.... så dom gillar nog när det är lite tyst ibland skulle jag tro...

Kommentarer
Postat av: a-s

Är du säker på att du vet exakt hur en vetenskaplig studie går till... ;) om du behöver kan du få lite tips... Jag trodde jag läste till lärare.

2008-10-28 @ 17:30:10
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha är det nått jag kan så är det just vetenskapliga studier, vi snackar åååår av erfarenhet ; )

2008-10-28 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0