Det är inte jag det är skorna...

Jag känner mig rätt så lång. Jag har aldrig på mig klackskor eller nästan aldrig, det beror ju inte bara på att jag känner mig lång utan det faktum att jag inte överhuvudtaget har balansen till att gå i höga klackar......
Jag äger ett par med riktigt hög klack. Jag brukar ha på mig dessa vid väl valda tillfällen.

När jag sätter på mig dom bli jag typ 180 cm lång och min personlighet förvandlas till nån form av dominatrix. Inte i sexuell bemärkelse men i attityd !

Jag hade på mig dom i lördags i 1.5 timme.... Under den tiden hann jag med att trycka in 8 tjejer i en vanlig taxi (som repade upp hela underredet till bilen så fort det kom ett gupp)be en kille flytta till Egypten i fall han inte fattade svenskt kösystem (han kom dock själv från Sverige så han borde ju känna till hur det brukar funka), få in alla 8 tjejer innan killen och han gäng på krogen, pruta på bussen så att en av oss fick gå som ungdom (Mary tror att det är hon och jag låter henne tro det, jag har ju inte klackarna på mig nu)

Så flickor skaffa er ett par riktigt höga klackar, livet blir fantastiskt roligt !

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så det är skorna som gör det...måste skaffa sånna skor de verkar effektiva.

2008-09-15 @ 21:21:12
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 21:29:43
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0