Vidareutbildad eller nått

Jag ska gå på kurs !

Från början när jag är på en kurs är jag alltid livrädd.
Jag skulle vilja påstå att jag spenderar väl ungefär dom 2 första dygnen med pendlande dödsförskräcktskräck....
Sen brukar det släppa, ja inte alltid men ibland. Beror lite på vad det är för typ av kurs.

Den här gången ska jag gå en ledarskapskurs, jag har i mitt huvud bestämt mig för att det inte är lika skräckbetingat som en personligutvecklingsskurs.... men vad vet jag..... det här kanske är hundra gånger värre !

Jag åker på måndag och blir borta till nästa fredag. Jag och vänninan ska packa in oss i min röda lilla skatt och dra iväg mot nya kunskaper. Spännande

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du är så modig. Jag skulle aldrig våga åka bort på kurs... Det är lagom att åka till skolan 3 mil bort tycker jag. Eller lagom...ibland är det också läskigt. När det gäller mms-bloggandet tänkte jag att någon vänlig 22-åring (de är ofta bättre än mig) skulle ha vänligheten att praktiskt visa mig hur det funkar. Jag har läst instruktionerna och det funkade inte, jag provade två gånger dessutom.



I bland är jag kanske för gammal? Eller så fyller jag mitt liv med annan kunskap.



Ha det bäst!

2008-09-26 @ 22:04:22
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0