Hundkärlek

Jag har kommit på att jag älskar att ha hund.

Jag visste ju inte innan hur trivsamt det är eftersom varje gång man nämde att man kanske skulle vilja ha en hund så sa folk, ja men tänk vilket ansvar..... ni som är så "fria" nu och kan göra vad ni vill....ni skulle ju bli så himla uppbundna....

Men det känns inte så

Det känns som att jag är helt fri skillnanden är bara att äntligen kan jag gå ut och gå när jag vill och alltid ha sällskap, äntligen kan jag ligga i soffan och skratta ihjäl mig åt hunden som snarkar så hans kinder fladdrar och äntligen kan jag komma hem till nån som ALLTID är glad när jag kommer.
(min kille brukar vanligtvis också vara rätt glad när jag kommer hem, men inte ALLTID... )

Trivsamt !

Kommentarer
Postat av: Ulrika

och var är alla bilderna på underverket som snarkar?!?! Vill se bildbevis och också få skratta eftersom jag inte kan ha hund!!!

2009-04-03 @ 15:04:48
URL: http://norpanulrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0