Husplaner

Var förövrigt och tittade på det gulligaste-lilla-60tals-huset-med-fantastiskt-golv-och-perfekt-tomt igår....

Tyvärr var det många andra väldigt stora saker, vi snackar ny el, dränering,nytt tak, fasad jobb och lite annat plock som tillkom med det gulligaste huset.

Så vi hoppar det och väntar tills vi hittar det guligaste huset med mindre jobb (eller i annat fall mindre pengar) någon annanstans...


Men det är ingen stress, det räcker med att det dyker upp innan sommaren så att jag i alla fall hinner göra ett mindre plantage som jag kan titta på när jag sitter på min lilla altan med ett glas vin i högsta hugg....

Det är väl inte för mycket begärt... i alla fall inte nu när jag inte fick igenom min önskan på besiktningen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0