Tjolla hopp

Det braiga har fortsatt... Påskledig, men inte nog med det !!

Fick en liten fördink när jag kom hem... min absoluta favorit, campari juice.
Sen serverades det 3 rätters med go´vin och till efterrätten en liten kaffe med bailys....

Sämre dar har jag haft kan jag säga ! Som om inte detta vore nog har jag även en fantastiskt vacker tulpanbukett på bordet också !

I vanlig ordning är jag dock lite vintrött nu, så jag misstänker att soffläge är att inta inom kort !

GLAD PÅSK på er därute i cyberspace.... kanske lite tidigt, men man vill ju inte vara sist !

Kommentarer
Postat av: a-s

Om man säger så olika sambos är bra på olika saker!Nästa gång får han gärna bjuda in familjen på berget på en trerätters oxå:)

2009-04-09 @ 11:53:02
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0