2 spyor och en lårkaka

Igår bjöds det på Tacos i all enkelhet här på Storgatan. Herr D och Herman, Murry och även Em skulle dyka upp. 
So far so good....

Hundarna är glada och busar runt lite.
Herr D försökte få hundarna att förstå ett av hans numera mest använda uttryck "inget bus inomhus".....
Sen blir det lite tyst. 

Oj nån hund har visst kissat i hallen... Inga problem det torkar vi upp. Ut med hundarna i snön..... Sen blev det tyst,

Oj nån av hundrarna har visst bajsat i sovrummet. Inga problem vi torkar upp. Ut med hundarna i snön... Sen blev det tyst,

Oj nån av hundrarna har visst kissat på överkastet. Inga problem vi torkar upp. Ut med hundarna i snön.... Sen blev det tyst,

Oj nån av hundrarna(men med tankta på storlek misstänker vi starkt H) har visst bajsat i sovrummet....

Då gick F in på toaletten och kräktes !

Ut med hundarna sen vilade dom och sen kräktes Winston.

Så man kan väl sammanfatta sammankomsten som att det gick i utryckningenstema.

Att den sedan avslutas med att Murry moonwalkar in i en pall, faller handlöst och på något magiskt sätt lyckas rädda vinglaset hon har i handen gör denna kväll till den mest minnesvärda kvällen på  MYCKET länge

Kommentarer
Postat av: Janet

Låter som en toppenkväll i goda vänners lag ;-D

2009-02-08 @ 11:52:55
URL: http://www.metrobloggen.se/janet
Postat av: murri

jag har SJUKT ont i mitt ben....!!!!! men jag skrattar i alla fall... Puss

2009-02-08 @ 12:49:24
Postat av: David

HAHAHAH. jag skrattar fortfarande, får knappt luft.

2009-02-08 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0