Källarbrand

Syrran ringde från Island, det brinner i källaren på deras hotell..... Vilken skräll... not..... Räddningsjänst, polis, ambulans, journalister och rökdykare var på plats

Jag sa till henne att det var ju tur att vi redan hade tränat brandövning på invigningen av Läkerol Arena så hon borde ju vid det här laget vara så pass rutinerad att hon vet ungefär hur det går till.

Hon var lugn som en filbunke och sa att dom hade packat en lite ryggsäck med det viktigaste och skulle nu dra ut på stan och dricka bärs.

Det är inte utan att man blir lite stolt, det märks verkligen att  jag har lärt henne allt jag kan och det verkar hon ha annamat....

Kommentarer
Postat av: singla

du har en utmaning i min blogg

2009-02-16 @ 22:11:28
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0