Lyckos mig

Jag blir så lycklig över vårt nyfunna stödfamiljsprojekt
Helt plötsligt känns det ganska fantastiskt att bo i en småstad.

Det är trivsamt att vara omgiven av människor som man verkligen tycker om och det är trivsamt att få vara en del av olika familjer med deras barn och hundar och känna att man tillhör.
 
Trots att det är en brokig skara av alla möjliga personligheter och intressen så hör vi ändå på nått mystiskt sätt ihop. Jag tycker om att höra ihop.

 Idag känner jag mig så otroligt lyckligt lottad för att jag har det så fint runt mig......

note to self kom ihåg detta när du får för dig att flytta till storstan och vara anonym.

Kommentarer
Postat av: Krutrut-Lisa

Jag är avis på ert projekt. Det är så fint.



Kram & trevlig helg

2009-02-20 @ 13:18:16
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: Ellie

Du är välkommen på studiebesök när du vill.... : )

2009-02-21 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0